2013. július 1., hétfő

6. rész - The Night :D

Sziasztoook ^^  Bocsi, hogy ennyire elmaradtam, csak mindig hanyagoltam az írást, hogy majd holnap :)) de most sikerült, szóval....  jó olvasást :D




Ahogy beértünk a Palm Woods-ba, próbáltunk csendben maradni.
A liftben elkezdtük énekelni az I believe I can fly-t. Szakadtunk a röhögéstől.
Kinyílt az ajtó és hirtelen mind elcsendesedtünk.
          -Verseny az ajtóig? - kérdezte Mia.
          -Ezen a keskeny folyosón? Csoda ha elférünk egymás mellett hárman... - mutattam előre a kezemmel.
          -És aztán? Majd kicsit bedúrvulunk és hidd el, hogy simán el fogunk férni - kacsintott James.
Megadtam magam. Carlos előre ment a 2J elé, hogy majd bíráskodjon.
Felálltunk egy sorba, ki-ki a maga beállásával.
Carlos feltartotta a kezét, majd leeresztette maga mellett. Ez volt a jel, hogy indulhatunk... ez meg is történt.
Elrugaszkodtunk és futottunk, mint az állatok. Egymást lökdöstük, szegény Logan-t kiakasztottam és vele együtt Mia is egy nagy puffanással landoltak a földön.
          -Bocsiiii - kiáltottam hátra.
Kendall és James egymással viaskodott, ezért előttem nem maradt senki, és simán nyerhettem.
          -Wooooo! - kiáltottam - Na ki a kiráááály? - nevetve Carlos mellé álltam, aki feltartotta a bal kezemet, mint a bokszmeccseken a nyerteseknek.
          -Elképesztő nyereséggel Nik megnyerte a Palm Woods Extra Mini Maratont - mosolygott.
          -Van más Maraton is? - kérdeztem összeráncolt homlokkal.
          -Jah... amikor az egész Palm Woods-ot fussuk körbe.
Hm, remélem azon is indulhatok...
          -De kiakasztott, ez így nem igazságos! - panaszkodott Logan Miá-val az oldalán.
          -Nem voltak szabályok! - keresztbe fontam a karomat.
          -Igaz... - lehajtotta a fejét.
          -Mit kap a nyertes? - kihúztam magam büszkén.
          -Semmit! - vágta rá kinyújtott nyelvvel Logan. Én is vissza nyújtottam rá a nyelvemet egy hosszú 'Mmmm' kíséretével.
          -Majd kitalálunk valamit... - hátba veregetett Kendall.
A fiúk elindultak a lakrészükbe.
           -Mi átöltöznénk... - húzott magával Mia.
           -Siessetek! - válaszoltak kórusban.
Bólintottunk.
Kinyitottam a 2K-t és bedőltünk az ajtón.
          -Valami kényelmeset vegyél fel! - kiáltottam a szobályába igyekező Miá-nak.
          -Jójójóóó...
Biztos, hogy valami csinit vesz fel, már csak Carlos miatt is.
Én magamra kaptam egy fehér pólót, egy farmert és egy felsőt.




Lemostam az arcomat és csak szemceruzát meg szempillaspirált vittem fel magamra... na meg szájfényt, amit a zsebembe csúsztattam.
          -Kész vagyooook - nyitottam be Miá-hoz, aki épp magáról készített egy képet a tükrénél.






Megkértem, hogy rólam is csináljon egyet. A képeket feltettük Twitterre majd leléptünk a srácokhoz.

Amikor berontottunk a 2J-be, a fiúk szeme elidőzött egy ideig rajtunk, majd egy-egy fejrázás után észhez tértek. Felvázolták az éjszakát.
          -Ez első kihívás a darts lesz - mosolygott James.
          -Nem nagy cucc - legyintettem.
          -Bokszkesztyűvel sem lesz az? - nevetett.
          -Micsoda? Bokszkesztyűvel? - még is hogy fogjuk megfogni azokat a nyilakat vagy miket? Maguknál vannak ezek?
          -Érdekes lesz... - Mia lehuppant Carlos mellé a narancssárga kanapéra.
Elsőként jött a pia... megittunk egy-egy pohár pezsgőt és neki fogtunk a dartsozásnak.
Kellett csapatot választanunk... mivel nem tudtuk eldönteni, hogy ki, kivel legyen. Mia, Carlos meg én felírtuk a neveinket egy-egy cetlire, majd a másik három srác kihúzta azokat.
          -Ahhj... Carlooos - nevetett James.
          -Látom nagyon örvendessz - bökte vállon barátját Carlos.
          -Csak gondoltam valamelyik szép hölgyemény lesz a társam - kacsintott ránk James.
          -Miaaa... gyere keblemre! - ölelte meg barátnőmet Kendall.
          -Akkor gondolom te jutottál nekem - mosolyodtam sunyin Logan-re.
          -Igeeen... és most vissza fogod kapni azt, amit tettél velem futás közben! - összehúzott szemekkel figyeltük egymást.
          -Okééé... - állt közénk Kendall - Szerintem kezdjük el!
Elsőnek Mia és Kendall kezdett. Mia eléggé jól teljesített az elején... de sajnos csak az elején... 115 - 98-ra Kendall tarolt.
Másodiknak jött Carlos meg James. Valahogy gondoltam, hogy James fog nyerni... 29 - 103-ra.
          -Carlooos... mi ez a 29? - vihogott Logan.
          -Csinálj jobbat! - vágta Logan-hez a bokszkesztyűt Carlos.
          -Logan, ne hozz szégyent apádra! - veregette hátba Kendall nevetve Logan-t, mintha ő lenne a családfő.
          -Oké, oké - röhögött.
Carlos segített felhúzni a kesztyűket... majd valahogy megfogtam egy nyilat és dobtam elsőként.
          -Mi a... - hitetlenkedett Logan, ahogy meglátta dobásomat.
          -Első dobás, 100 pont! - nevetett James.
          -Logan... előre szólok, hogy ha veszítessz, pucéran fogsz fürdeni a medencében! - fenyegette meg Kendall.
          -Dehogy fogok veszíteni! - vágott egy fura arcot és dobott. Mellé...
          -Heh... - reagáltam le dobását.
Végül 151 - 99-re megvertem Logan-t.
          -Ezt nem hiszem el... - nézett rám értetlenül.
          -Tudod a dolgodat Henderson! - szóltam vissza kárörvendően.
 Tudta bizony, ment a szobályába és átöltözött fürdőnadrágba.
Fogtunk magunkhoz egy üveg pezsgőt, azzal mindannyian levonultunk a medencéhez. Logan egy kis habozás után belement a vízbe.
          -Na gyerünk... dobd ki a nacidat! - vihogott Kendall, miközben mindannyian leültünk egy-egy napozóágyra.
          -Ahhj, ezt még vissza kapod Schmidty - mutatott az említettre Logan - És te is Nikki! - ez már nekem szólt.
          -Na mi lesz már? - sűrgette James kuncogva.
          -Tessék! - Logan kacagva James-re dobta a nadrágot.
          -Hééé - kiáltott fel. Gyorsan befogtam a száját... még a végén felébreszt valakit.
          -Pszt! - szóltam le.
          -A pofámba dobta! - vágott mérges arcot.
          -Meddig kell itt maradnom? - törte meg a csendet Logan. Szegényke olyan védtelenül ácsorgott.
          -Még egy ideig - nevetett Kendall.
Egy kis beszélgetés után a többiek megunták a medencénél, és elindultunk vissza a 2J-be.
          -Hohóóó... mi lesz velem??? - tárta szét karjait értetlenül Logan.
          -Az lesz a feladatod, hogy valahogy feljuss hozzánk, szóval sok sikert - röhögött James, aki közben két ujja közé csípte Logan fürdőnadrágját.
          -Hát kösz! - csapott a vízbe mérgesen.
Mivel a többiek mind előttem mentek, megfordultam és oda súgtam Logan-nek egy 'Várj meg ott!'-ot. Bólintással felelt.
A 2J ajtaja előtt James letette a nadrágot.
          -Abban az esetben, ha feljönne... nem akarom, hogy pucéran rontson be az ajtón! - nevetett a többiekkel együtt.
Az volt a tervem, hogy segítek Logan-nek...
          -Mit csináljunk? - kérdezte Carlos.
Mia valamit ajánlott, igazából nem figyeltem... azon gondolkodtam, hogy milyen kifogással tudnék előállni, hogy lelépjek innen...
          -Átmegyek hozzánk... a telefonom merül le és jó volna be tegyem tölteni - szóltam a többieknek.
Igazából nagyon nem izgatta öket, rám se néztek, és úgy mondták, hogy 'Oké'.
Lazán kisurrantam az ajtón, megfogtam ugyanúgy a nacit, ahogy James, és lementem a medencéhez.
Amikor Logan-re néztem, elkapott a röhögőgörcs... még mindig olyan pózban ácsorgott, mint amikor elmentünk.
          -Mi az? - nézett rám kifejezéstelen arccal.
          -Semmi - legyintettem - Tessék! James az ajtó elé tette - azzal bedobtam a nadrágját és megvártam, míg felhúzza azt.
          -Az ajtó elé? Chh...Köszi! - hálálkodott.
          -Nincs mit - kuncogtam.
Közben kimászott a medencéből és leültünk annak a szélére. Lehúztam a cipőmet, zoknimat.... feltűrtem a nadrágomat, és belemártottam a lábamat a vízbe.
          -Mivel hálálhatom meg e hős tettedet? - kérdezte, miután végig nézte, hogy hogyan szabadulok meg a cipőmtől.
          -Ez semmiség volt, szóval nem kell meghálálni - rá néztem.
          -Egy puszit azért megérdemelsz - kacsintott.
Egy nevetés után közelebb tartottam az arcomat, hogy megpuszilja. Egy nagy cuppanás kíséretében meg is történt.
          -Szerintem menjünk fel, mert még a végén gyanakodni fognak ránk - álltam fel kacarászva. Megfogtam a cipőimet és elindultam be a  lobby-ba. Logan jött utánam.
Amikor bevártam, egy kicsit elmosolyodtam... aranyos volt vizes hajjal... Hé! Na most állj le Nik! - parancsoltam magamra a fejemben.
Némán tettük meg az utat a 2J-ig. Ott megálltunk.
          -Szerintem úgy kéne csináljuk, hogy bemegyek, és majd jössz te is... de csak jóval azután! - ajánlottam.
          -Oké...
Amikor elindult a kezem a kilincs felé, Logan elkapta.
          -Mi van? - néztem rá fura arckifejezéssel.
          -S... semmi - bökte ki mélyen a szemembe gabalyodva.
          -Mondd már... valami csak van, hogy nem engedsz be - kacagtam halkan.
Elkezdett közeledni felém... egy kicsit megszeppentem és hátra kaptam a fejemet, aminek köszönhetően nagyot koppant az ajtóba.
          -Megnézem ki az... - hallottuk bentről Carlos hangját.
          -Basszus... - a szívem elkezdett irtó gyorsan kalapálni.
          -Csukd be a szemed...
Logan kezei irányába néztem, de azonnal teljesítettem kérését, ugyanis elkezdte lehúzni a fürdőnadrágját. Ledobta az ajtó mellé, és berontottunk a mi lakrészünkbe. Pont ahogy becsuktuk az ajtót, szemben akkor nyílt ki.
          -Ki az Carlos? - kiáltott Kendall.
          -Hát... senki... de Logan gatyája még mindig itt van - vihorászott, azzal csattant az ajtó.
Logan kinézett a kukucskálón.
          -Bement... - fújta ki a levegőt megnyugodva.
Mivel a nagy bejövetelünk közepette siettünk, Logan neki nyomott az ajtónak.
          -Figyelj... nem akarok udvariatlan lenni... de a... a szerszámod hozzám ért - nyöszörögtem kissé kínosan érezve magam, de szerintem ő sem volt jobb helyzetben.
Sötét volt, így szerencsére nem láttam, de elég volt az, hogy éreztem...
          -Bocsi, csak valamit muszáj volt tenni, hogy ne legyen gyanakvás... - eléggé közel volt az arca az enyémhez... ismét.
Nagyot nyeltem... amikor már ténylegesen közeledett az arca, nem tudtam hátrálni... ott volt az ajtó.
Ajkaink egybe forrtak, de nem nagyon akartak külön válni... végül én szakítottam félbe ezt a szép pillanatot.
          -Ezt nem szabadna... - mondtam végül.
          -Miért?
          -Ott van neked Camille! - akkor jutott  eszembe, hogy mit is csináltunk - Logan... ahhj...
A bolondja még egyszer megcsókolt és a fülembe súgta - Csak barátok... - elmosolyodott és kiment az ajtón.
A szívem nem nagyon akart lenyugodni, éreztem, hogy mindjárt kiszökik a mellkasomból.
          -Mély levegőőő - szippantottam párat a szoba levegőjéből, és lassan lenyugodtam.
Bementem a szobámba, és úgy, ahogy voltam, bedőltem az ágyamba.
Logan most nagyon felkavart... eddig semmi vonzalmat nem éreztem iránta... de ez a csók. A négy srác közül inkább James-t tudtam volna elképzelni, ő olyan tipikus szépfiú.
De akkor most mi van? Mi lesz Camille-val? Alig jöttem ide, és már is felkavarok mindent... nem szabad ennek kiderülni! Logan utolsó mondata vízhangzott a fejemben - 'Csak barátok' - majd elaludtam.




2 megjegyzés:

  1. awwhhh.....annyira fantasztikus! ez a rész tényleg nagyon felvidított!:) volt benne sok humor, szerelem, kételyek, lelkiismeretfurdalás és ezt az egészet egy tökéletes mondattal zártad (csak barátok), egyszóval csodálatos lett ez a rész! rettentően izgatott vagyok a folytatás miatt...^^
    u.i.: a ,,tökéletes" alatt azt értem, hogy ennél izgalmasabb befejezést nem is írhattál volna..:) siess a kövivel! ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örvendek, hogy tetszk... el sem hiszed. Komolyan, ha egyedül te olvasnád a blogomat, akkor is boldogan írnám a részeket. Köszönöm szép szavaidat, sokat segítenek és buzdítanak. Amikor látom, hogy te írtál hozzászólást, mosolyogva kezdek neki elolvasni, köszönöm! :) <3

      Törlés