2013. július 7., vasárnap

7. rész - Kisses

Sziasztoook ^^ Új rész, így késő este, de mit számít? Vakáció van, remélem jól telik nektek :D




Úgy ébredtem reggel, mint egy összeaszalódott szilva. Szomjas voltam és szétnyúzott az éjjel történtek miatt.
          -'Csak barátok'... - idéztem fel hangosan Logan beszólását, miközben a konyhába tartottam - Az lesz a minimum, hogy köszönök neki.... chh...
Annyira belemerültem a mondókámba, hogy észre sem vettem Miá-t a konyhában.
          -Kinek köszönsz? Vagy mi? - üdvözölt ezzel a kérdésével a 'Jó reggelt!' helyett.
          -Öhm... - tuti, hogy elsápadtam - Csak álmodtam valami baromságot - nevettem zavartan - Mi volt az éjjel? - tereltem el a témát magas pulzussal.
          -Semmi extra... iszogattunk, de egyáltalán nem részegedtünk le... játszodtunk valamiket, majd jött Logan. Úgy vigyorgott - nevetett Mia - Megnéztünk egy filmet, majd jöttem is lefeküdni, mert hát álmos lettem - kuncogott - Te hol voltál?
           -Hát... amint mondtam az éjjel is, a telefonom lemerülőben volt és átjöttem feltölteni. Kicsit neteztem, aztán bealudtam - utálok hazudni a legjobb barátnőmnek, de ezt még neki sem akarom elmondani... senki nem tudhatja meg Logan-en és rajtam kívül a tegnap történteket!
          -Amúgy mikor lesz a sorozatos cucc, ahova felvettek? - kérdezte egy pohár forrócsokival a kezében.
          -Hmm... tényleg, még az is hátra van.... hétfőn kellene mennem megbeszélsére... de addig még van két napom, szóval azon még nem parázom - mosolyogtam először ma - Amúgy hova csípted így ki magad? - mértem végig csinos ruháját.
          -Háááát - nevetett elpirulva - Carlos-val megyünk randizni...
          -Ohh... alig jövünk ide, de te már is randizol - kacagtam - Na jó, akkor majd részletes beszámolót szeretnék! - kiáltottam utána.
          -Rendben... majd olyan estefele jövök! - azzal eltünt a lakásból.
Na jó, mit kezdjek magammal? Csak estefele jön haza? Addig én kihalok a világból... ahh...
Egy sóhaj után megreggeliztem és elterültem a nappali kanapéján.
Azon törtem a fejem, hogy mit tudnék csinálni... elsétáltam az ablakhoz, ami L.A.- ből mutatott be egy kis részt.
          -Medence! - kezdtem el a beszélgetést magammal - Az most jól fog esni!
Átöltöztem, magamhoz vettem a napszemüvegemet és lementem a lobby-ba skittles-t venni. Majd mentem a medencéhez, szerencsére kaptam szabad napozóágyat, így az egyikre ledobtam magamat. Kibontottam a skittles-t, hátradőltem, a napszemüveget a szememre helyeztem, és elkezdtem szopogatni az édességemet szemenként.
Jó forrón sütött a nap, ezért még mielőtt ténylegesen is kényelembe helyeztem volna magamat, bekentem a testrészeimet napvédő krémmel.
Öt perc után már elnyúlva égettem magamat a napon, közben pedig a skittles-t majszoltam.
De egyszercsak hüvösséget éreztem, ezért feltoltam a napszemüvegemet. Ahogy megláttam az előttem álló személyt, az egyik cukorka lefutott a torkomon, és vadul köhögni kezdtem.
          -Minden rendben? - kérdezte aggódó tekintettel.
          -Semmi sincs rendben! - förmedtem rá, miután csillapodott a krákogásom - Hogy mersz idejönni? - kérdeztem összehúzott szemekkel.
          -Rendesen - mosolygott egyfolytában.Leült mellém - Csak barátok vagyunk nem?
Pofon vágtam... elég nagyon szólt, de nem nagyon érdekelte a népet... az is lehet, hogy azt gondolták, valami szerepre gyakorolunk.
          -Nehogy megkérdezd, hogy miért kaptad! - fenyegetőztem az ujjammal - Tudod te azt nagyon jól, hogy miért! - mérgesen felálltam és elindultam be a lobby-ba, de követett Logan.
          -Nikki! - szólított. Egyre közeledett.
          -Hagyj! - ráztam le karomról ujjait.
Egyenesen a lifthez mentem. Belépett mellém, csak ketten voltunk a mozgó dobozban.
Odahajoltam a gombokhoz, és megnyomtam az első emeletre szólót.
Ahogy az egyik sarokba húzódtam összefont karokkal, Logan leállította a liftet.
          -Mit csinálsz? - néztem rá idegesen.
Nem mondott egy szót sem. Visszafordultam az én kis sarkomba és elkezdtem a duzmálást.
Nem tudom, hogy hogyan, de egyszercsak azon vettem észre magamat, hogy Logan-vel egymás ajkait ízlelgetjük.
Hirtelen ellöktem magamtól.
          -Logan... ezt nem szabad... - mondtam már nyugodtabb hangnemben.
          -Mondd azt, hogy nem akarod! - megfeszült az arca, mintha türelmetlen lenne.
Síri csendben kerültem a tekintetét, mert legbelül akartam, de Logan amolyan tiltott gyümölcs csoportba tartozik...

          -Látod? Te is akarod, csak nem mered bevallani saját magadnak!
Kikerültem Logan-t, és elindítottam a liftet. Ahogy kinyíltak az ajtók, szinte menekülve rohantam a 2K-hoz, hogy minél hamarabb lerázzam Logan-t.
          -Nik!
Egyik pillanatban a hátamnál volt, a másikban pedig az ajtónk előtt.
          -Tetszel Nik! - mondta ki halál komolysággal.
Elnevettem magam.
          -Komolyan mondom Nikki!
Ez tényleg nem viccel... nagyot nyeltem és félrelöktem, hogy bemehessek a lakásba.
Bezártam az ajtót, majd neki dőltem, és lassan lecsúsztam a földre, ahol erőtlenül ültem üres tekintettel.
Most annyi érzés kavarog bennem... mi van, ha én is érzek valamit iránta? Már megint ugyan ott vagyunk, ahol az éjjel... a lelkiismeretem riadót fúj, hogy ez így nem mehet tovább, igaz, hogy az agyam is mind ezt erősíti, de a szívem ellenkezik. A szívem nagyon is kimenne az ajtón, és megcsókolná ezt a retardáltat, akit kedvel...
És igen... kinyitottam az ajtót, a távozó Logan után siettem. Értetlenül fordult meg.
A szemébe néztem, elmosolyodtam és a józan gondolkodásomat félre téve  megcsókoltam.









18 megjegyzés:

  1. Szia! :D

    Ez a rész.... elképesztően fantasztikusan csodálatos lett! *-*
    - csak úgy, mint a többi :P -
    Nagyon, nagyon várom a folytatást, úgyhogy mindenképpen siess vele! ;D

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nagyon köszönöm, sietek, ahogy tudok :D :)

      Törlés
  2. ajj-ajj-ajj-ajj mi lesz itt?! :D EZ ESZ-MÉ-LET-LEN VOLT! tudom, hogy már mondtam, de nagyon teheséges vagy! :) rakétameghajtású-gyorsasággal jöjjön az az új rész^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész lett!Szörnyen tehetségesen írsz!!!!
    Nézz be a blogomba vár ott rád valami!http://beautifullifeee2.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogod meg imádom meg minden.. !! :)) ♥ de ha mát eddig eljutottál akkor ird meg légy szives a kövi részt is....mert már nagyon várom :)) remélen logan összejön majd Nikivel..és majd csinálnak minden félét :)) ♥♥ nagyon nagyon siess!!! puszi xx Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon koszonom, amint tudom hozom az uj reszt :)

      Törlés
  5. Mikor tudod hozni??? irj időpontot!! :) xxDetti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de fogalmam sincs... :D ez az ihletemtol fugg :))

      Törlés
    2. Hát azért remélem hamarosan hozod !! :))) Türelmesen várok :))

      Törlés
  6. ELkezted már legalább??? nem birook várniii
    !!!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon tetszik a történet! Mikor tudod hozni a kövit?
    Ha van kedved nézz be hozzám:
    jade-and-the-btr.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  9. Hellóka imádom ezt a blogod még ha csak pár rész ia van benne... Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra és remélem hogy hamar meg tudom :) imádom az írásaid <3

    VálaszTörlés
  10. Ha augusztus 13.án megirtad akkor hol van?

    VálaszTörlés