2013. május 6., hétfő

4. rész - Have fun!

Sziasztok! Már is itt az  úúúj rész ^^




Amikor felébredtem a fura ágyamból, kimentem a konyhába teát főzni. Ahh, csak tea volt az egész "házban"... remek.
Szóval muszáj volt lefutnom vásárolni... írtam egy kis cetlit, hogy Mia tudja, merre is mentem.

Átöltöztem és elindultam a közeli üzletbe. Ahogy kiléptem az ajtón, szembe futtam azzal a Jennifer-vel.          -Helló - köszöntem neki mosolyogva.Csak egy hajdobással válaszolt. Kedvem támadt volna röhögni, de visszatartottam.Bezártam az ajtót és mentem... volna. Valaki nagy erővel nekem ütközött, én meg elterültem a földön.
          -Az istenit! Figyelj már oda, hogy m... - felismertem a csávókát.
          -Oh, sajnálom... - mosolygott rám.
Nekem nem volt mosolygós kedvem. Felém nyújtotta a kezét, amit nem fogadtam el.
Asszem' az a Carlos volt. Ez is egy minusz pont... eddig 2 minusz van és 1 plusz pont... jobb ha nagyon gyorsan csinálnak valamit amivel még kiengyenlíthetik ezt az állást.
          -A szomszéd nem nagyon bír minket - hallottam a lassan elhalkuló hangját.
Eltaláltad!
A lobby-n keresztül menve még megálltam az automata gépnél és vettem egy Snickers-et, amit kifele menet elrácskáltam.

Ahogy sikerült minden hasznos ételt megvenni, siettem vissza a 2K-ba. Mia és Katie szeme már biztos kopog az éhségtől.
Kinyitottam az ajtót. Senki nem volt a konyha közelében. Még alszanak?
Letettem a csomagokat a konyhapultra, majd Mia szobálya felé vettem az irányt. Hiába kopogtattam, semmi válasz. Benyitottam... az ágy meg volt vetve...
Leléptek...
Bementem a szobámba, ugyanis ott volt a telefonom, gondoltam felhívom, hogy hol vannak. Egy üzenetem volt Miá-tól:


    A szomszédban vagyuuunk :) nem volt semmi kaja, és Katie felajánlotta, hogy menjünk át hozzájuk... nem utasíthattam vissza... ismersz ;D Gyere te is! :)

Hát persze... gondolhattam volna...
Reggelizés után végül úgy döntöttem, hogy megnézem Miá-t.
Kopogtam a 2J-nél, és nyílt is az ajtó.
Egy magas srác állt velem szemben.
          -Hellóóó! James vagyok - vigyorgott.
          -Nikki... - kezetráztunk.
Lassan bementem... sokkal másabb volt ez a lakrész.
Csúszda? Néztem nagyot. Tuti, hogy ki kell próbálnom majd - döntöttem el magamban egy mosollyal.
          -Bemutatom nektek a legjobb barátnőmet, akiről már beszéltem - húzott magával Mia.
Egy narancssárga kanapén üldögéltek. James lehuppant Logan és... egy világos hajú srác közé.
Logan mosolyogva köszöntött.


          -Kendall Schmidt... - mutatott a James mellett ülő fiúra Mia - Carlos Pena - ezt a nevet már vigyorogva mondta. Eszembe jutott, hogy ez a srácért van oda annyira.
          -Szia, én Camille Roberts vagyok... Logan barátnője - kezetráztunk.
          -Josephine Taylor.... de kérlek csak szólíts Jo-nak - mondta mosolyogva.
          -Nikki Adams... csak Nik - kicsit zavartan éreztem magam ennyi ismeretlen között.
Jo lehuppant Kendall ölébe... akkor ezekszerint ők is járnak.
Leültem Mia és Katie mellé.
Carlos elég fura volt... valami sisakot viselt a fején... muszáj volt rákérdeznem.
          -Figyu.... Ca...Carlos... miért van a fejeden az az izé? - kérdeztem egy halvány mosollyal.
          -Nem lehet tudni... elmondása szerint egy nagyon hasznos védőeszköz... - szólalt meg Kendall.
          -Mert az is! - duzmált be Carlos.
Erre mind felnevettünk.
          -Mit szólnátok egy esti P.W. beavatós bulihoz? - kérdezte James felvillanyozva. Nagyon nézett minket Miá-val... ja, hogy jaaa.. mi lennénk az áldozat?
          -Kirááály! - csendült fel Mia.
          -Ne már M., tudod jól, hogy utálom az ilyen beavatós akármiket... - suttogtam barátnőmnek idegesen.
          -Tudooom, de ezt nem hagyhatjuk ki... 
          -Ahh, kösz, hogy rám is gondolsz - felálltam és elindultam az ajtó felé.
          -Héhéhééé - pattant fel Logan a kanapéról - Hová mész? - visszatántorodtam, mivel megfogta a karomat. 
          -Vissza oda, ahol nyugodtan megfoghatom a könyvemet, és kiolvashatom! - mondtam keményen.
          -Mi a baj? - kérdezte.
          -Nem rád tartozik! - talán túl kemény vagyok? Mindegy.
          -De nem minden beavatás egyforma... nem csináljuk durván... - szólt kedvesen.
Hátra néztem a többiekre, akik mind egy-egy Kérlek-et suttogtak.
          -Na jóóó - adtam meg magamat mosolyogva.
          -Hurrááá! - ugrott fel James, majd a többiek is.
          -Nem tudok maradni Logaaan - csókolta meg barátját Camille - Gyakorolnom kell a holnapi meghallgatásomra... Sziasztok srácok, jó bulizást! - azzal elment.
          -Mindenki este 9-re legyen itt! - mondta hangosan Carlos.
Egy-egy bólintással lerendeztük.
          -Hozzatok valami innivalót - hallottuk Miá-val, amikor már az ajtónál voltunk.
          -Rendicsekk - válaszolta M. - Naaa? Melyikőjük tetszik? - lökdösött, miután bedőltünk az ajtón.
          -Mi? Ezt most komolyan megkérdezted? - néztem rá unottan.
          -Miért? Az egész jó pasi... - mondta tiszta lazasággal.
          -Lehet, de egyik sem keltette fel a figyelmemet...
          -Még nem... - kuncogott Mia.

20:47 - néztem a telefonomra. Most értem vissza a boltból. Vettem három üveg whisky-t és két üveg narancslevet. Remélem elég lesz.
          -Még azt sem tudom, hogy mit vegyek feeeel - rohantam be a szobámba. Mia már szokás szerint készen volt.
          -Valami olyat, ami csinos, mert azt hiszem a városba is megyünk - kiáltott be Mia.
A ruháim felét a szoba közepére dobáltam, amikor egyszercsak a kezembe akadt az egyik kedvenc darabom.
Gyorsan magamra szereltem és bepózoltam Miá-nak.
          -Baszod... ez nagyon jó! - dícsért meg.
          -Akkor tedd hasznossá magad, és készíts egy képet - kuncogtam.
Elhelyezkedtem egy karosszékben, de előtte barátnőm kezébe nyomtam a telefonomat.
          -Na csíííz! 
Hiába csíz-el... tudja jól, hogy nem vagyok a mosolygás királynéja.
Feltettem twitterre:
          

@NikkiAdams: A P.W. beavatás előtt :D @MiaCooker


Már 21:06 volt... nem baj, a csajoknak illik egy kicsit késniük.
Megfogtam a csomagot, amiben voltak az innivalók. Bezártam az ajtót, és mehettünk át a szomszédba.
Carlos engedett be minket.
          -Jo hol van? - kérdeztem körül nézve.
          -Közbe jött valami, és nem tudott jönni - huppant le a kanapéra Kendall.
          -Hölgyeim... na meg Uraim! - nézett a srácokra James - Első állomásunk a moziiii - állt fel a konyhapultnál lévő széktől.
          -Mit nézünk? - szólalt meg Mia is.
          -Vasember 3! - csillogtak Kendall szemei.
          -Komoly? Imádom! - és ezennel kiegyenlítették az állást 2-2-re. Kapnak a filmválasztásért egy jó pontot.
          -Ne mááár... Vasember? - nézett nagyokat Mia.
          -Te sem szereted? - kérdezte unottan Carlos. Mia csak megrázta a fejét - Akkor le is léphetünk majd - kacsintott mosolyogva.
          -Benne vagyok - kuncogott M.
          -Logan hol van? - ásítottam egy nagyot.
          -Logan itt van! - suhant előmbe. A fürdőből jött ki.
          -Sajnálom haver, de ez még mindig nem elég... - szólt közbe Kendall a telefonját nézegetve.
          -Mi? Mennyi? - rohant oda barátjához összeráncolt homlokkal.
          -32:16... és 29:00 alatt lenne a rekord... - tudatta a sráccal.
          -Jajj ne mááár... - dobta le magát Kendall mellé - Egyszer úgy is sikerülni fog! - ütött a kanapéra összeszorított ököllel.
          -Mi ez az egész? - álltam eléjük.
          -Uhhh... Nik, nagyon dögös vaaaagy - nézett végig rajtam Logan, majd Kendall is.
          -Köszönöm... de mi ez a 32 perc? - tereltem a szót. Nem vagyok hozzászokva a bókokhoz.
          -Azt mérjük, hogy Logan mennyi idő alatt képes belőni a haját... - mondta röhögve Kendall.
          -Hééé, KéjDog! Azt mondtad, hogy segítessz! - támadta le Kendall-t. Hm, ez a KéjDog név tetszik...
          -Segítek is, de az nem azt jelenti, hogy nem  röhögök egy jót rajta.
          -Furák vagytok! - bólogattam felhúzott szemöldökökkel.
          -Tudjuk! - válaszoltak kórusban mind a négyen.

Valahogy sikerült elindulnunk a moziba.
A nagy sor után, és az autogram osztogatás után végre elszabadultak a srácok is.
          -Egy M&Ms-es popcorn-t... - mondta az elárusítónak Carlos. Nagyot néztem.
          -M&Ms és popcorn? Azt meg hogy? - muszáj volt megkóstolnom, ahogy kézbe kapta Carlos.
          -Na milyen? - kérdezte.
          -Finom... de maradok a sajtos-vajasnál - nyújtottam ki a nyelvemet.
Logan-vel maradtunk, mert a többiek már mindent megvettek és siettek jó helyet keresni.
          -Amúgy nem nagyon szeretem azt a kotyvasztást, amit Carlos vett...
          -Hát... én sem tudnám sokáig enni...
Vettünk sajtos-vajas popcorn-t és Cola-t, majd bementünk a terembe megkeresni ezeket a hülyéket.





7 megjegyzés:

  1. Szokás szerint nagyon jó lett! :D
    Várom a köviit! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. hahh, Logan és a hajaaa*-* awwwh, megint sikerült egy csodálatos részt írnod! :)) kövitttt:))

    VálaszTörlés
  3. elképesztő, hogy tudsz írni! remélem lesz valami a Nik-Logan párosból. kíváncsi vagyok mi lesz a beavatás kimenetele :) az egész blogod egy ahwwww... ééés most sem tudom kifejezni magam :D mindegy, következőőőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, kosziii! ^^ mindig jobbkedvre derulok a kommentjeidtol :)

      Törlés
  4. Megint én, kissé később :D
    Remélem hamar hozod az új részt :P
    Vár nálam egy kis meglepetés, nézz be ;D <3

    VálaszTörlés